Részletek
T-REX 450L Dominator Combo (6S) (flybarless rendszer nélkül)
A világhírű T-REX 450 már régóta divatdiktátor a helikopterek körében, és valószínűleg szinte minden rajongónak volt ilyen.
Még innovatívabb dizájnelemekkel az Align piacra dob egy újabb "sokkolót", a T-REX 450L Dominatort.
A T-REX 450L Dominator a T-REX 450 ismert benyomásait ötvözi olyan új technikákkal és funkciókkal, amelyek eddig csak nagyobb, versenyképes modellekből voltak ismertek. Ebbe beletartozik a kiegészítő elemek rögzítése a vázra, de az akkumulátorrögzítő sín, a felülről rögzíthető motor és a "T-REX 700E DFC" tipikus golyóscsapágyblokk integrált szervo rögzítéssel.
Az újonnan hozzáadott páncéllemezek nemcsak a helikopter általános szilárdságát és csavarásgátló tulajdonságait javítják, hanem a vörös eloxálás is remekül néz ki, és növeli kívánatosságát és exkluzivitását.
A DFC flybarless fejjel és az újratervezett 3D-specifikus 360 3G fő rotorlapátokkal felszerelt kombináció stabilitást és mozgékonyságot egyaránt biztosít.
A továbbfejlesztett csavarodásgátló tulajdonságok és teljesítmény növeli az általános repülési teljesítményt.
A 6S1P 22,2V-os akkumulátorra épülő 460MX (1800KV) motor a T-REX 450L Dominatorhoz készült. A használt RCE-BL45X kefe nélküli vezérlővel párosítva a motor nagyon hatékonyan működik, nagy teljesítményt és extrém nyomatékot hoz. Ezen tulajdonságok mellett alacsony az energiafogyasztás és az alacsony üzemi hőmérséklet.
A lengőlemezt az új, kettős csapágyas DS416M szervók vezérlik, javított nyomaték- és sebességjellemzőkkel.
A legmodernebb tervezési koncepciót és kiváló minőségű elektronikát alkalmazva a T-REX 450L Dominator nagyobb stabilitással, extrém teljesítménnyel és kiváló irányíthatósággal felülmúlja a hagyományos repülési jellemzőket anélkül, hogy elveszítené e kisebb osztály kényelmét.
A T-REX 450L Dominator egy olyan modell, amelyet nem szabad kihagyni!
Jellemzők
1. A DFC flybarless fejjel és az újonnan tervezett 3D-specifikus 360 3G főrotorlapátokkal felszerelt kombináció alacsonyabb légellenállást, nagyobb stabilitást és mozgékonyságot biztosít.
2. Karbon oldalkeret kompozit anyagtechnológiával és integrált akkumulátorrögzítő sínnel. A keretben lévő szabad hely ésszerű kihasználása stabil és esztétikus vázszerkezetet eredményez. Ráadásul az új 450L új koncepciójával könnyedén követi a 450Pro örökségét.
3. Közvetlen szervo CCPM vezérléssel és a T-REX 700E DFC-hez hasonló, golyóscsapágyblokk integrált szervo rögzítéssel az egyszerűsített szervo összeszerelés érdekében. Adja hozzá a vadonatúj, kettős csapágyas DS416M szervókat, amelyek jobb nyomatékkal és fordulatszámmal rendelkeznek a kevesebb „holt zóna” és jobb élettartam érdekében.
4. A 6S1P 22,2V-os akkumulátor alapján a 460MX (1800KV) motor a T-REX 450L Dominatorhoz készült. A motor nagyon hatékonyan működik, nagy teljesítményt és extrém nyomatékot hoz. Ezen tulajdonságok mellett alacsony az energiafogyasztás és az alacsony üzemi hőmérséklet.
5. Vadonatúj RCE-BL45X kefe nélküli ESC, 2S-6S LiPo akkumulátorokhoz tervezve változó BEC-vel és 5V-6V-ig változó feszültséggel.
6. A merevség és a csavarásgátló képesség növelése érdekében vázerősítést adtak a vázhoz, amely a helikopter általános esztétikáját is javítja piros eloxálással.
7. Az új akkumulátorrögzítő sín az oldalkeretbe integrált sínekkel és a megfelelő zárral leegyszerűsíti az akkumulátor felszerelését és további védelmet biztosít.
8. Az új, megerősített anyagú elfordulásgátló vezető kevesebb kopást biztosít az elfordulásgátló vezető és a kapcsolószerkezet között.
9. Függőlegesen szerelt kormányszervó a keskenyebb CG-hez segíti a sportosságot a 3D-s repülésben.
10. A farok szórókeret stabilizáló rudazatot ezenkívül egy csatlakozással látták el, hogy még jobban megnöveljék a teljes farokkeret merevségét.
11. Versenyképes anyagok és beágyazott anyagok használata nemcsak a függőleges stabilizátor merevségét növeli, hanem a láthatóságot is javítja repülés közben.
12. A tolócsapágyakkal ellátott új farokrotor lapáttartók növelik a kormány pontosságát, valamint a farokrögzítés hatékonyságát és a csapágy élettartamát. A farokrotor lapátjainak 360 mm-re történő növelése szintén elősegíti a farok rögzítését. Az új kialakítás lényegesen jobb láthatóságot biztosít a levegőben.
13. A kétpontos kormányelrendezés a tatnál javítja a kormányra gyakorolt hatást és a kormányzás pontosságát.
Műszaki adatok
• Hosszúság: 705 mm
• Magasság: 205 mm
• Szélesség: 110 mm
• Főrotorlapát hossza: 360 mm
• Főrotor átmérője főrotor: 804mm
• Farokrotor átmérője: 171 mm
• Motor fogaskerék: 11 fog
• Fő fogaskerék: 121 fog
• Automatikusan forgó fogaskerék: 106 fog
• Farok fogaskerék: 25 fog
• Transzmissziós gyakorlatok
Szállítási terjedelem
• 1x T-REX 450L Dominator Kit
• 2 db 360 3G szénszálas rotorlapát
• 1x RCE-BL45X kefe nélküli ESC vezérlő
• 1x 460MX kefe nélküli motor (1800KV)
• 3x DS450 digitális szervó
• 1x DS455 digitális szervo
Szükséges van (nem tartozék):
• 1x adó (6 vagy több csatornás helikopter rendszerrel)
• 1x vevő (6 vagy több csatornás)
• 1x flybarless rendszer
• 1x osztásmérő
• 1x 6S LiPo akkumulátor 1100-1400mAh
Alkatrészek és kiegészítők